Sildid

Sten (9) pere (9) Robin (7) foto (7) kodu (6) Markus (5) Marten (5) beebi (5) loodus (5) portree (4) rannas (4) sünnipäev (4) lilled (3) jalgpall (2) lemmikloomad (2) talv (2) aed (1) kodus (1) koeravill (1) linnud (1) maastikud (1) muu (1) puhkus (1) rabas (1) workshop (1) öö (1)

13. november 2014

Remondi juttu ka ...

Mul on juba pikemat aega plaanis ära vahetada Stenni toas tapeet, enne kui Robin ka sinna kolib. Olen siin nüüd mõned päevad tapeete vaatamas käinud  aga see mida otsid seda nagu pole.....nagu tavaliselt. Visoon peas tahaks  sellist heledama sinisega ja pastellse kollasega tuba ja ei mingeid titemustritega sest 4-5 aasta pärast on Sten juba suur poiss ja kui see tapeet püsib sama kaua seinas  (8-9aastat)kui praegune on olnud  no siis pole põhjust  nii ruttu vast vahetada ka. Mõtlesin siis põranda ja lae liistud panna valged puidust  ning tapeedi jätkukohale valge katteliistu. Selle kohale siis võib mingi bordüüri panna mis esialgu  veidi titekam, seda ju hiljem oluliselt lihtsam vahetada.

Ma mingi aeg ostsin ABC-st ühe sinise väikese mustriga tapeedi et teha sünnitunnistuse kaaned ja mälestuste karp, kuid nüüd vaatasin et see võiks sobida seina ka, kuigi algul mõtlesin ühtlast sinist või midagi sinise triibuga. Ülesse tahaks heledat kollast  ja täna Bauhofis käies jäi silma  küll sobiva värviga kuid kerge triibuga ja veidi läikiv. Sain rulli koju prooviks ja laotasin need siis suuretoa põrandale maha, liistuks panin paberi et mingi ettekujutus tekiks, kuid nüüd nagu pole see mis poes tundus. Ilmselt jääb see tapeet ostmata. Aga miks peab alati nii olema , et kui midagi konkreetset tahad siis seda pole ja siis pärast kui tuba tapeeditud siis kindlasti igal pool eks. No igatahes panen siia ühe pildi mille siis tegin.



Veel käisin ma Kajaga koos Uuskasutuskeskuses, seal oli mul paar päeva tagasi silma jäänud üks puidust kirjutuslaud, sahtliboxi küll pole aga selle peaks hiljem eraldi ka saama. Laud ise väga korralik ja 19.- no mõtlesin mis ma mõtlesin seda mööbli paigutust  seal toas  siis otsustasin selle sealt ära tuua ja veidi teda nn tuunida. Sellest siis kunagi hiljem, laua aga toon homme ära.

 Siis käisin Rimis ja vaatasin seal nõusid ja leidsin ühe tekannu mis mulle esimesest pilgust kohe meeldima hakkas ja no käsi ise pani selle korvi. Mõnikord on nii kui mõni asi kohe väga meeldima hakkab ja sa seda  võta/ei saa võtta jne siis kummitab pärast hulk aega ja kuna see viimane ka oli siis ega ma pikalt mõelnud.....nüüd siis käin ja vaatan teda kapis, peaks vist teed omale tegema. Paar tee tassi  võtsin ka kannule seltsiks.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar