Sildid

Sten (9) pere (9) Robin (7) foto (7) kodu (6) Markus (5) Marten (5) beebi (5) loodus (5) portree (4) rannas (4) sünnipäev (4) lilled (3) jalgpall (2) lemmikloomad (2) talv (2) aed (1) kodus (1) koeravill (1) linnud (1) maastikud (1) muu (1) puhkus (1) rabas (1) workshop (1) öö (1)

10. november 2014

Üle suve jälle sügisest...

Minu postitustes on nüüd suvi  päris vahele jäänud.....kusjuures pean tunnistama, et unustasin blogimise täiesti ära. Vahepeal siiski on olnud palju erinevaid asju, teen lühikokku võtte tähtsamatest. Poistel kõigil sünnipäevad alustades aprilliga ja lõpetades septembriga, mil  väike pesamuna ka aastaseks sai ning sellest siis ka üks pilt tehtud.

Suvel sai käidud ka väikesel 2päevasel Eesti tripil 18-19.07. Käisime Elistveres, siis Cantervilla lossi mängumaa , seejärel suundusime oma ööbimis paika Ööbikuorgu. Pean mainima et Cantervillas ma pettusin, kodulehe järgi ootasin enamat- väga halb oli seal käruga liigelda ning üldine olustik oli kuidagi mage. See on muidugi puhtalt minu arvamus, kuid nüüd käidud  ja nägime. Ööbikuorus oli vahva, sealse puhkekeskuse pidaja oli vanapaar ja nad olid  armsad. Suured poisid ööbisid telkmajas ja ise olime kahe väiksega kämbingumajas. Eraldi oli seal köögimaja kus saime kõik vajaliku tehtud et endal jalastel kõhud täis oleks. Õhtul kondasime veel veidi orus ringi, laagriplatsi kõrval oli jalgpalliväljak kus poisid issiga palli veidi tagusid. Järgmisel päeval toimetasime oma toimetamised kohapeal, pakkisime asjad autosse ja katuseboxi ning asusime tagasiteele jamõtlesime et läheme sinna mis teele jääb. käisime Hinni kanjonis. Seal sai proovitud allikavett. Edasi läksime Liikluslinna, see oli koht kuhu Sten oleks vist jäänud. Käisime sõitsime sees ja väljas  ja väga tore koht oli Stenni arvates. Ta kindlasti tahab sinna veel minna. Sõidust kõhud juba tühjad suundusime söögikoha otsingutele ning jõudsime Tõrvasse . Seal tegime lõunasöögi koos magustoiduga. Täitsa ok oli kui vanem poiss natuke vähem kapriisitseks, eht pubekas valmis juba    viu-viu-viu. Peab hakkama järgmise aasta reisi jaoks raha kõrvale panema. Panen siia nüüd mõned pildid :

Nägime põhjapõtra ka, suurem oli kuumuse eest varjul ja väiksem tuli end ikka korra näitama ka.

Cantervilla lossi mängumaal

Seal  raja ääres läks ikka kisaks ka, Sten ei olnud sugugi nõus meie arvamusega ,et ta peab teistele ka andma. Kui vaid oleks võimalik olnud oleks ta kas sinna jäänud või autod kaasa võtnud.

Selline nägi välja meie kämping Ööbikuoru puhkekeskuses.

See väljak oli siis kohe laagriplatsi kõrval ja perenaisel olid isegi pallid olemas. Palliplats oli avatud kõigile .
Vot see on väravavaht !

Hinni kanjonis.

Liikluslinnas.

Neid kurve issi lausa kartis, Sten tegi  selliseid ''viimase hetke pööramisi'', alumiselt pildilt võib näha ühemehe hirmu ja teise rahulolu :)

´Pannkoogid jäätisega!!! see oli nii matsev et lapsed  oleks vist taldrikud ka ära söönud.